2011/10/09

Sekmadienio pusryčiai

Savaitgalis man paprastai proga daugiau gaminti - ponas Kiaunėnas užsiima su vaikais, tad mano rankos laisvesnės. Ir šis savaitgalis ne išimtis:) Na bet apie visus skanumynus iš eilės.
Pusryčiams šiandien valgėme štai ką:

Batonas skenduolis 
arba 
sekmadienio skrebučiai
Christophe Michalak receptas, papasakotas mano mėgstame saldumynų bloge sucrissime.com

4-6 asmenims pamaitinti:
100 g pieno
400 g grietinėlės
50g trynių (3 mažų kiaušinių tryniai)
75g cukraus

bagetės, batono arba čiabatos - gali būti padžiūvusios (aš sunaudojau vieną didelę skania bagetę iš Itališkos kepyklos)

kepimui:
sviesto
rudo cukraus
  1. Šeštadenio vakarą trynius išsukau su cukrumi, supiliau pieną ir grietinėlę, gerai išmaišiau.
  2. Bagetę supjausčiau 2cm storio gabaliukais - galima ir ploniau ar storiau - kaip jums patinka. Riekes sudėjau į sandariai užsidarančią didelę dėžutę, užpyliau plakiniu taip, kad sušlaptų visos riekės. Palikau šaldytuve per naktį (skubos atveju pakanka ir 1 valandos mirkymo:)
  3. Sekmadienio rytą keptuvėje išlydžiau gabalėlį sviesto, pabarsčiau keptuvės dugną rudu cukrumi ir sudėjau išmirkytas bagetės riekeles į keptuvę. Apkepiau iš abiejų pusių. Štai ir viskas!

Labai gardūs ir prašmatnūs sekmadienio pusryčiai. Dėl cukraus skrebučių paviršius karamelzuojasi, o viduje jie išlieka minkšti ir tirpstantys burnoje. Atkreipkite dėmesį, kad skysčių kiekiai nurodyti ne mililitrais, o gramais - juos reikia sverti. Labai didelio skirtumo šiame patiekale tai tikriausiai nesudarys, bet jei C.Michalak sveria, aš irgi sveriu:)
Aš skrebučius valgiau su rūgščia juodųjų serbentų uogien (pačios virta), o ponas Kiaunėnas sakė, kad nieko papildomai nereikia - na tik kavos. Man šie skrebučiai patinka ir tuo, kad visą juodą darbą, kurio ne tiek ir daug, galima nudirbti šeštadienio vakare, o sekmadienį belieka juos iškepti. Skanu, greita ir ispūdinga!


1 komentaras: