2012/01/12

Mažojo Kiauniuko gimtadienis ir plikyti pyragaičiai su konditeriniu kremu

Ojei kokia didelė pauzė mano bloge. Ir kaip gi čia taip nutiko? Viena rimčiausių priežasčių - iškart po Kalėdų man nugarą surakino radikulitas. Skamba gan juokingai man pačiai, bet kai vaikštau skauda labai. Tai gyvenimas labai sulėtėjo, reikalai tvarkosi daug lėčiau ir į vakarą jau visai nebelieka jėgų. Na bet viskas čia laikina, gydytoja sakė, kad pagimdžius dings tas nemalonus reikalas:)
O savaitgalį šventėm antrąjį Mažojo Kiauniuko gimtadienį. Pasikvietėm pačius artimiausius, labai jaukiai atšventėm o man buvo proga pasireikšti virtuvėje. Tikriausia paskutinis rimtesnis mano pasispardymas prieš ramesnį laiką:) Pabandysiu papasakoti bent apie tuos patiekalus, kuriuos spėjau nufotografuoti.
Vietoj torto iškepiau krūvą plikytų pyragaičių, įdarytu vaniliniu konditeriniu kremu:

Toks mini krokembušas:) Nors neatrodo, bet šitoj krūvelėj yra 40 pyragaičių. Pritrūkau kremo didesniam statiniui:) Kaip paruošti plikytus pyragaičius su plakta grietinėle galite pasiskaityti čia, o čia rasite vaikiško krokembušo su varškės kremu versiją. Šįkart pyragėlius įdariau konditeriniu (plikytu) kremu, kaip kad ir priklauso klasikiniam krokembušui. Receptas iš Petit Larousse de la cuisine.

Maždaug 800g kremo reikia:
0,5l pieno
3 kiaušinių trynių
100g cukraus
50g miltų
50g sviesto
0,5 šaukštelio maltos vanilės ankšties (arba vienos ankšties sėklyčių)

  1. Pieną su vanile užkaitinau iki virimo.
  2. Tuo metu kiaušinių trynius iki baltumo išsukau su cukrumi. Po truputį įsukau persijotus miltus. Vis plakdama kiaušinių masę, plona srovele į ją supyliau verdantį pieną.
  3. Gautą masę perpyliau į puodą ir ant mažos uginies kaitinau iki kol pasirodė pirmi burbuliukai.
  4. Perpyliau kremą į dubenį ir palaipsniui įsukau mažais gabaliukais supjaustytą sviestą.
  5. Atvėsintą kremą laikiau šaldytuve iki kol jo prireikė.
Labai skanus ir gaivus kremas, be to, jį galima pasigaminti iš vakaro. Net nežinau, kuris profitrolių įdaras man labiausiai patinka. Negalėčiau išsirinkti, visi jie labai skanūs:) Svečiams taip pat labai patiko. Beje, vietoj vanilės galima naudoti 100g tarkuoto šokolado, kelis šaukštus stiprios kavos, romo ar kito kokio aromatingo priedo. Tik šituos dalykus reikia sudėti į kremą 3 žingsnyje, prieš virimo pabaigą. Skanaus!

2 komentarai:

  1. Mano šefukas pamatęs pirmąją nuotrauką pasakė "Ajė amam" :D Tikriausiai užpavydėjo :)))Reiks ir jam tokį iškepti. seniai gundausi plikytus pyragaičius iškepti, bet vis neprisiruošiu. O kuris kremas pačiai skaniausias? :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Vaikams išties šitas pyragaičių kalnelis labai patinka:) Mano didžioji sako, kad čia voverytės riešutukai:)))
    Man pačiai gal skaniausi pyragėliai įdaryti konditeriniu kremu ir sulipdyti juodu šokoladu. Bet pastebėjau, kad vaikai labiau mėgsta pienišką šokoladą. Dėl įdaro - maniškiai yra tokie visaėdžiai, kad jiems viskas skanu, bet kiti vaikai pyragaičius su grietinėle arba varškiniu kremu geriau gal valgė. Varškinis kremas mažiau riebus nei vien plaktos grietinėlės įdaras, tad gal tinkamiausias vaikams. Ir labai paprastai pagaminamas:)
    Dar esu ragavus profitrolių, įdarytų pavirintu kondensuotu pienu - tokia karamele (panašia į Rududu kremą). Tai man per saldu truputį buvo, bet mėgėjams patiko.

    AtsakytiPanaikinti