2014/04/06

Varškės sūris su „Maggi Idea PAPYRUS®”

Šįkart viskas bus atvirkščiai - pirmiausia receptas, o paskui pasipasakojimai:) Lengva ir greita vakarienė:

2 asmenims reikia:
nedidelio riebaus varškės sūrio (200-250g)
„Maggi Idea PAPYRUS®” su česnakais
įvarių salotų lapų
padažo salotoms (aliejus+citrina arba kito mėgstamo)
  1. Sūrį perpjoviau išilgai - padalinau į dvi plonas dalis.
  2. Įkaitinau sausą keptuvę. Sūrio puselę idėjau į Maggi lapelį su prieskoniais, popierių prispaudžiau. Kepiau abi puses po 5 min.
  3. Patiekiau su salotų lapais (man skaniausia buvo be jokio padažo).
Neįtikėtinai lengva, paprasta ir gardu. Iškepęs sūris tampa minkštas, tąsus - tad atsargiai perkelkite jį į keptuvę, nes jis lengvai lūžta. Aš savo porciją valgiau be jokio padažo - sūris buvo minkštas ir drėgnas. Bet aš esu pagarsėjusi salotų be jokio padažo valgytoja, zuikiai mano draugai:)
O dabar istorija, kaip aš pradėjau gaminti su „Maggi Idea PAPYRUS®”. Kovo pabaigoje drauge su kitais maisto tinklaraštininkais dalyvavau Maggi organizuotame renginyje, kurio metu šefas Arūnas Stoškus mokė "pleitinimo" (patiekimo lėkštėje) paslapčių.
Daug išgirdau, sužinojau, pamačiau - kai kurie dalykai buvo žinomi, kai kurie labai akivaizdūs, bet pati nebūčiau sumąsčiusi:) Pasiklausius viskas atrodė labai lengva ir paprastai - viens du ir iš kelių daržovių sukuriamas tikras paveikslas lėkštėj:
Tada kibom į darbą patys:
Pjaustėm, virėm, kepėm. Galiausiai iškepėm vištieną su „Maggi Idea PAPYRUS®”:
Ir pabandėm patys gražiai patiekti lėkštėje. Na ką galiu pasakyti, iki restoraninio pateikimo man dar toli:) Aš mėgstu, kai maisto lėkštėje gausiai. O tą gausumą sunku elegantiškai patiekti:) Gavosi va taip:
Žvilgsnis iš arčiau:
Taip taip, žinau, visko labai daug - bet labai alkana buvau:) Renginio pradžioje burtų keliu išsitraukėm, kam ruošim savo lėkštę. Aš ruošiau vakarienę Daliai, kuri man pašnibždėjo, kad dar nėra ragavusi šparagų. Tad juos ji ir rado lėkštėje. Kartu su vyne virtais svogūnais, cukinijų spagečiais, moliūgų tyre ir kepintais graikiškais riešutais. Ir vištiena, kepta su Maggi. Tikiuosi, kad jai nepasirodė labai per daug:)
Renginys buvo labai smagus - labiausiai dėl jame dalyvaujančių žmonių. Šefas Arūnas Stoškus labai geranoriškai atsakė į visus klausimus, netgi papasakojo visokių restorano virtuvės istorijų. Be to, darbavomės drauge su Viktorija, Jule, Violeta - labai smagiomis maisto tinklaraštininkėmis, su kuriomis vis susitinkame renginiuose ir internetinėse erdvėse ir kurias pamažu kontaktų grupėse iš "pažįstamų" perkeliu į "draugus".
Aptarėm VISKĄ - nuo vaikų auklėjimo iki buto dekoravimo ir tinklaraščio rašymo ypatumų. Maggi komanda labai stengėsi, kad visiems visko užtektų - įrankių, maisto produktų ir dėmesio. Ačiū joms:)

2 komentarai:

  1. Heh man nekilo dar mintis dėl sūrio, bet matau ir pas tave ir pas Julę, kad verta išmėginti :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man su lašiša ir su sūriu tie lapeliai skaniausiai susikepa:)

    AtsakytiPanaikinti