2012/12/09

Čili troškinys su kava


Ką tik džiaugiausi, kad laimėjau receptų konkursą "Su kava". Kavos vis dar laukiu, o Jums pristatau dar vieną konkursinį receptą. Jis nieko nelaimėjo ,bet gi negali visi receptai būti nugalėtojais:)  Nepaisant to, tai tikrai puikus troškinys, sušildysiantis žvarbų žiemos vakarą:

Tai vidutinio aštrumo troškinys, kvepiantis kava. Valgant juntamas švelnus kavos kartumas, kuris puikiai dera su čili aštrumu. Kavos mėgėjai turėtų įvertinti:)
4 asmenims reikia:
500g maltos jautienos
2 svogūnų
2 skiltelių česnako
250g konservuotų raudonųjų pupelių (nusunktų)
350g konservuotų luptų pomidorų savo sultyse (su visomis sultimis)
1 šaukštelio malto kumino
1,5 šaukštelio džiovintų čili dribsnių
100ml espreso kavos
2 šaukštai tirpios kavos
druskos, pipirų
alyvuogių aliejaus


Nuvalytus ir susmulkintus svogūnus bei česnakus pakepkite keliuose šaukštuose alyvuogių aliejaus. Sudėkite mėsą ir nuolat maišydami pakepinkite ją ant karštos ugnies apie 5 minutes, kol mėsa išsidalina į smulkius gabaliukus ir perkepa.
Sudėkite nusunktas pupeles, smulkintus pomidorus su sultimis, kuminą, čili, piprų ir druskos pagal skonį, tirpią kavą ir supilkite espreso. Išmaišykite ir troškinkite ant lėtos ugnies apie 30 min., kol skystis beveik išgaruos o mėsa išsitroškins ir taps minkšta.
Patiekite su tarkuotu sūriu (pvz., čederio), smulkintu svogūnu ar kitokiais priedais. Jei troškinys gavosi per aštrus, galite pašvelninti jį grietine ar jogurtu.


1 komentaras:

  1. Kartais susimąstau, koks būtų mano gyvenimas, jei nebūčiau susisiekęs su daktaru Ajayi burtų šaukliu / vodoo kunigu. mano vyras yra rūpestingas ir mylintis vyras, bet maždaug 6 mėnesius jis buvo nutolęs nuo manęs ir vaikų, jis nebesirūpina mūsų gerove ir vos nemiega namuose, aš kelis kartus meldžiausi su juo, bet visi mano prašymai tyko ausis būti nuoširdžioms draugėms, tas 6 mėn. man buvo gyvas pragaras. Aš net bandžiau organizuoti konsultacijas jam ir sau, bet jis visada atsisakė, todėl išėjau ieškoti pagalbos ir aptariau problemą su savo artima drauge Arina, kuri man pasakojo apie šį puikų burtų daktarą, vadinamą dr. AJAYI, kurie padėjo savo pusbroliui vedybose. Aš buvau skeptiškas, bet nusprendžiau pabandyti. Aš paaiškinau viską, kas vyksta mano šeimoje, gydytojui AJAYI ir jis liepė man atlikti tam tikrus dalykus namuose, aš vykdžiau visus jo nurodymus ir, mano nuostabai, mano vyras grįžo namo trečią dieną, sakydamas, kad jis nežino, kas jį užklupo, gailisi dėl to, ką įdėjo man ir vaikams. Dabar mes gyvename kaip šeima, o už tai reikia padėkoti DR AJAYI. Jis tikrai tikras burtų ratukas talentingas nuo pat gimimo, jei išgyvenate sunkų santykių laiką ir jums reikia sprendimo, nebūkite drovus ir neslėpkite tyloje, šiandien susisiekite su DR AJAYI ir susigrąžinkite savo meilę. galite susisiekti su juo el. paštu: Drajayi1990@gmail.com arba „Whatsapp OR Viber“ numeriu: +2347084887094. Grįžtame man padėkoti, tai pažadas.

    AtsakytiPanaikinti