2011/12/27

Septynsluoksnis desertas

Ar Jūs buvote geri praėjusiais metais? Aš buvau:) Tikriausia pati geriausia iš visų mano pažįstamų, nes Kalėdų senis man atnešė didžiausias ir brangiausias dovanas:) Na, pavyzdžiui, naujutėlaitį MacBook Air, dargi su gražutėliu raudonu dėklu! Čia galėčiau plėstis ir plėstis koks tai gėris, ypač kai sveria tik 1kg (nors net ir ne tai pats didžiausias privalumas:) Dar gavau krūvą kitų ne mažiau mane pradžiuginusių dovanų, na bet ne apie tai ši žinutė:) Noriu papasakoti apie neįtikėtinai lengvai paruošiamą, labai kaloringą, saldų ir skanų desertą. Daug jo nesuvalgysi, bet mažas gabalėlis pradžiugins gurmanus ir saldumynų mėgėjus. Receptas nužiūrėtas iš mano mėgstamo saldumynų blogo sucrissime.com:



19cm x 24cm dydžio indui užpildyti prireikė:
100g sviesto
200g sausainių (labiausiai tinka "digestive" tipo arba kokių nors sviestinių)
100g kokoso drožlių
100g pieniško šokolado
100g juodo šokolado
100g razinų
150g lazdyno riešutų
1 indelis saldaus kondensuoto pieno (apie 400g)

  1. Orkaitę įkaitinau iki 180° C.
  2. Sviestą ištirpdžiau, sausainius virtuvinio kombaino pagalba susmulkinau į trupinius, šokoladą ir riešutus smulkiai sukapojau.
  3. Stiklinį kepimo indą išklojau kepimo popieriumi. Supyliau ištirpintą sviestą, supyliau ir tolygiai paskirsčiau sausainių trupinius. Tolygiai išdėliojau šokoladą, razinas ir galiausiai smulkintus riešutus. Viską užpyliau kondensuotu pienu (stengiausi užpilti kuo tolygiau).
  4. Kepiau apie 25min., vis žiūrėdama, kad pyragas nepradėtų degti.
  5. Visiškai atvėsinau ir supjausčiau nedideliais kvadratėliais.

Labai saldu ir labai gardu:) Geriausias dalykas, kad sudėtį galima keisti pagal savo skonį ir turimas atsargas. Truputį primena parduotuvinius šokoladinius batonėlius, tik daug skaniau ir žinai ką valgai:) Toks desertas gali stovėti gana ilgai, jei tik šeimoje nėra smaližių:)))

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą