2013/02/17

Sekmadienio rankdarbiai: veltinio karūnos ir tinklaraštininkų žaidimai

Turėjau du dirbtinio veltinio gabalus - pirkau kažkada vienam užmanymui, kurio taip ir neįgyvendinau. Tuo geriau, pradžiuginau savo mažuosius Kiauniukus:


Mažieji Kiauniukai dabar labai mėgsta vaidmenų žaidimus ir persirenginėti. Panelė Kiaunytė nuolat nori būti princese. Ir pasakos labiausiai patinka tos, kur yra nupieštos gražios princesės. Ir visos jos kuriamos istorijos, piešiami piešiniai ir galvojami norai susiję su pilimis ir karalystėmis. O Mažasis Kiauniukas visad nori to, ką turi sesytė:) Taigi kartu su vaikais pasiuvom karaliaus karūną:

Tiesiog perkirpau veltinį ir susiuvau šonus. Vienintelė sudėtingesnė gamybos dalis - pasiskaičiuoti kokio pločio karūnos smaigaliai (priklausomai nuo galvos apimties). Kadangi neturėjau daugiau veltinio, karūną siuvau vieno sluoksnio, todėl ir smaigaliai tokie stambūs - kitaip jie linktų ir nesilaikytų.
O dar pasiuvom princesišką karūną:
Iškirpau dvi vienodas detales ir kraštelius apsiuvau. Šonuose prisiuvau plačią gumą ir dar papuošiau medinėmis gelytėmis. Gal sudėtingiau gražiai susiūti abi detales, bet nereikia nieko skaičiuoti, pakanka pamatuoti kokio ilgumo gumos reikia. Karūna tvirtesnė ir gražiai stovi. Panelei Kiaunytei labai patinka, ji net ir nenorėjo, kad karūna būtų aplink visą galvą. Ji sakė, kad princesiškos karūnos būna būtent tokios. Na, belieka klausyti žinovų:))))
Man šios karūnos mielesnės už pirktines, nes darytos kartu su vaikais. Be to, skirtingai nuo pirktinių plastmasinių karūnų, jos minkštos - tad saugios žaisti ir Leliukui Kiauniukui:)


O dar tinklaraštininkai susigalvojo tokį žaidimą "11". Na, čia neoficialus tokspavadinimas. Aš buvau pažymėta tinklaraštyje Agnės Stočkutės Menų Kampelyje ir dabar gavau tokias užduotėles:
Kiekvienas "pažymėtasis" turi paskelbti 11 faktų apie save.
2. Reikia atsakyti į 11 klausimų, kuriuos uždavė tas, kas pažymėjo.
3. Reikia užduoti 11 klausimų tiems, kuriuos pažymėsi.
4. Pažymėti 11 tinklaraštininkų.
5. Tinklaraštininkus apie pažymėjimą reikia informuoti.
6. Negalima pažymėti to, iš kurio gavai žymę.


11 faktų apie mane:
  1. Esu daugiavaikė mama.
  1. Vienu metu skaitau kelias knygas - priklausomai nuo nuotaikos ir galvos blaivumo (čia niekaip nesusiję su alkoholiu).
  1. Man labai patinka organizuotumas, todėl planuoju ir organizuoju viską - vaikų gimtadienius, laisvalaikį, savaitgalio pietus, namų tvarkymą, gėlių laistymą ir taip toliau. Be to, labai mėgstu sudarinėti sąrašus (receptų, kuriuos gaminsiu, vietų, kurias noriu aplankyti, dainų, kurias klausysiu mašinoj).
  1. Mano mėgstamiausias desertas - Crème Brulée. Kitus desertus gaminti labai mėgstu, o valgyti - ne itin:)
  1. Man patinka vairuoti. 
  1. Labiau mėgstu šunis nei kates.
  1. Mylimiausias miestas - Vilnius.
  1. Nevalgau žalių česnakų ir svogūnų.
  1. Turiu tikrai gerą balsą.
  1. Esu vyresnioji sesė, todėl nuo mažens viską žinau geriau:)
  1. Asmeniškai pažįstu Švedijos Karalienę Sofiją (darbo reikalai suvedė). Bijau tik, kad tokių pažįstamų ji turi keletą tūkstančių:)))

Man užduoti klausimai:
1. Kokie yra Tavo pomėgiai į kuriuos esi pasinėręs(-usi) visa galva?
Maisto gaminimas ir visi įmanomi rankdarbiai. Dar ir vaikų auginimas, žinoma.
2. Apibūdink save kaip žmogų, kokių savybių turi? 
Esu gera mam ir žmona (tikiuosi:)
3. Jei reikėtų apibūdinti save kaip gyvūną, kokį išsirinktum? Kodėl būtent jį?
Nėra tokio vieno gyvūno, tikrai:) Nebent kokiame fantastiniame filme gal. Tos superduper gyvūnas, kuris viską gali, viską spėja, yra labai protingas ir gražus:))))))
4. Kokios trys vertybės Tau yra svarbiausios gyvenime? Kodėl?
Ištikimybė, meilė ir draugystė. Nelabai čia reikia paaiškinimų:)
5. Kokia istorine asmenybe labiausiai žaviesi?
Labiausiai žaviuosi ne istorinėmis asmenybėmis, o šalia gyvenančiais žmonėmis. Savo Tėvais - už neišsenkančią besqqlyšgišką meilę, savo draugais - turėčiau sukurti atskirą tinklaraštį apie savo neįtikėtinus draugus, kurie kuria muziejus, rašo mokslo darbus, daro gerus darbus ir išties keičia pasaulį.
6. Kokiu posakius vadovaujiesi gyvenime?
Neturiu tokio. Kita vertus, mano vaikų dažniausiai vartojamas posakis tikriausiai "nieko tokio":)
7. Įsivaizduok du dangoraižius. Tarp jų ant stogų padėtas 10cm pločio metalinis strypas. Dėl ko ryžtumeisi pereiti tuo strypu?
Dėl savo vaikų.
8. Kokį vieną daiktą pasiimtum su savimi į negyvenamą salą?
Kindle. Nežinau ką daryčiau, kai jis išsikrautų. Bet kadangi jo baterija neišsikrauna labai ilgai, tai per tiek laiko išsigelbėčiau gal kaip nors iš tos salos.
9. Koks filmas, paliko didžiausią įspūdį?
Yra daug mane sužavėjusių filmų, vieno negaliu išsirinkti. Iš paskutinių matytų patiko "Moy paren - Angel".
10. Papasakok vieną linksmiausių nuotykių, nutikusių Tavo gyvenime.
Jau šiandien galva nebeveikia:) Grįšiu kada ir pataisysiu šį atsakymą:) Apskritai nesu tikra, kad kas nors perskaitys iki galo:))))) Bet kartais rašau sau. O atsakymus į savo klausimus tikrai paskaitysiu, jei tik kas teiksis atsakyt.
11. Kokia yra Tavo svajonių šalis?
Lietuva. Nes čia lietūs lyja:) Nes geriausia namie, šalia draugų ir šeimos. 

Mano klausimai:
  1. Kokią šalį norėtum aplankyti šią vasarą?
  2. Apie kokį dalyką ruošiesi parašyti ir vis neprisiruoši?
  3. Kodėl rašai tinklaraštį?
  4. Egzotiškiausias kada valgytas patiekalas?
  5. Vynas ar alus?
  6. Kadangi ką tik atšventėm Lietuvos Neprikausomybės dieną, tai: kiek signatarų 1918 metais pasirašė Nepriklausomybės aktą?
  7. Ar mėgsti švęsti?
  8. Ką mėgsti gauti dovanų?
  9. Pirma į galvą šaunanti daina?
  10. Kokios spalvos užuolaidos kabo tavo namuose?
  11. Paskutinė perskaityta arba dabar skaitoma knyga?
Mano pažymėti tinklaraščiai:

Na, šitos užduoties nebeatliksiu iki galo:) Man atrodo, jau nebeliko tinklaraščių, kurie nebūtų sudalyvavę šitoje akcijoje. Jei kartais taip nutiko, brūkštelkit man, aš greit Jums klausimų 11 užduosiu:)






4 komentarai:

  1. o aš ėmiau ir perskaičiau viską iki galo :) ir aišku nustebau radusi save tarp tų neatsakiusių į klausimus :) stengsiuos įvykdyti užduotį ;)
    beje karūnosd labai puikios!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, kad perskaitei:) Lauksiu Tavo atsakymų:)))

      Panaikinti
  2. Puikios karūnos!:)
    Ačiū už netikėtą paminėjimą, mieloji :) Dabar teks rašyt :)))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ačiū, kad pastebėjote ir mano tinklaraštį. :)))

    AtsakytiPanaikinti