2012/12/04

Varškės virtinukai

Pastaruoju metu vis gaminu visokius prabangius dalykus, bet kai pasižiūriu tinklalapio lankomumo statistiką, tai matau, kad žmonės daugiau ieško paprastų dalykų. Pavyzdžiui, burokėlių salotų su žirneliais. Arba morkų blynų. Tai, galvoju, papasakosiu daugiau apie paprastus ir greit paruošiamus mūsų valgius. Kiauniukų mėgstamiausia vakarienė - varškės virtinukai. Ponas Kiaunėnas irgi juo mielai valgo:

Keturių normalių arba trijų pavalgančių žmonių vakarienei reikia:
500g varškės
2 kiaušinių
8 šaukštų miltų
žiupsnelio druskos
miltų pabarstymui

  1. Užkaičiau didelį puodą vandens. Šiek tiek pasūdžiau.
  2. Kol vanduo kaito, ištryniau varškę su kiaušiniais ir druska. Sudėjau miltus ir silikonine mentele viską gerai išmaišiau. Tešla turi būti gan lipni, tuomet virtinukai gaunasi minkštutėliai.
  3. Pjaustymo lentelę pabarsčiau miltais ir suvoliojau tešlos volelius. Juos supjausčiau centimetro storio skritulėliais ir sudėjau į verdantį vandenį. Viriau, kol virtinukai iškilo į paviršių (tai užtrunka tik kelias minutes).
Kartais nevolioju tų volelių o tiesiog gnaibau tešlą gabaliukais ir metu į verdantį vandenį. Bet mano mažieji ir didydis estetai labiau mėgsta gražius vienodus virtinukus:)
Valgome juos su grietine arba grietinės-sviesto padažu.
Virtinukai labai minkšti (nes nedaug miltų) ir labai greit paruošiami - nuo varškės ištraukimo iš šaldytuvo iki lėkštės dėjimo ant stalo užtrunku 15-20 min.
Beje, iš tos pačios tešlos galima svieste ar aliejuje kepti maždaug centimetro storumo varškėčius:)

1 komentaras:

  1. Kartais susimąstau, koks būtų mano gyvenimas, jei nebūčiau susisiekęs su daktaru Ajayi burtų šaukliu / vodoo kunigu. mano vyras yra rūpestingas ir mylintis vyras, bet maždaug 6 mėnesius jis buvo nutolęs nuo manęs ir vaikų, jis nebesirūpina mūsų gerove ir vos nemiega namuose, aš kelis kartus meldžiausi su juo, bet visi mano prašymai tyko ausis būti nuoširdžioms draugėms, tas 6 mėn. man buvo gyvas pragaras. Aš net bandžiau organizuoti konsultacijas jam ir sau, bet jis visada atsisakė, todėl išėjau ieškoti pagalbos ir aptariau problemą su savo artima drauge Arina, kuri man pasakojo apie šį puikų burtų daktarą, vadinamą dr. AJAYI, kurie padėjo savo pusbroliui vedybose. Aš buvau skeptiškas, bet nusprendžiau pabandyti. Aš paaiškinau viską, kas vyksta mano šeimoje, gydytojui AJAYI ir jis liepė man atlikti tam tikrus dalykus namuose, aš vykdžiau visus jo nurodymus ir, mano nuostabai, mano vyras grįžo namo trečią dieną, sakydamas, kad jis nežino, kas jį užklupo, gailisi dėl to, ką įdėjo man ir vaikams. Dabar mes gyvename kaip šeima, o už tai reikia padėkoti DR AJAYI. Jis tikrai tikras burtų ratukas talentingas nuo pat gimimo, jei išgyvenate sunkų santykių laiką ir jums reikia sprendimo, nebūkite drovus ir neslėpkite tyloje, šiandien susisiekite su DR AJAYI ir susigrąžinkite savo meilę. galite susisiekti su juo el. paštu: Drajayi1990@gmail.com arba „Whatsapp OR Viber“ numeriu: +2347084887094. Grįžtame man padėkoti, tai pažadas.

    AtsakytiPanaikinti