2014/01/10

Nauji metai ir Kalėdų senelis slapukas

Nauji metai atėjo, bet niekas nepasikeitė - dienos bėga viena už kitą greičiau ir niekaip kalnų nenuverčiu. Bet stengiuosi iš paskutiniųjų!
Nuo praeitų metų liko keletas nepadarytų darbų ir nepapasakotų istorijų, pavyzdžiui apie Kalėdų Senelį slapuką. Čia toks linksmas maisto tinklaraštininkų nuotykis kurį kasmet organizuoja Viktorija iš Receptų medžio.
Šiemet dovanų gavau nuo Gintarės iš Gintarinės virtuvės. Visą krūvą dovanų visiems šeimos nariams:

Labiausiai mane sužavėjo, kad Gintarė pasiskaitinėjo mano tinklaraštį prieš siųsdama dovanas ir pradžiugino ne tik mane, bet visus Kiauniukus ir net poną Kiaunėną! Vaikai greit sudorojo šokoladą, Ponas Kiaunėnas gavo džiovinto imbiero, o aš - džiovintų drakono vaisių:
 Dar nežinau, ką nuveiksiu su tais vaisiais, bet oi kaip man patinka tokie iššūkiai! Ačiū Tau, Gintare, už puikias dovanas ir dėmesį.
Gerų Jums visiems ateinančių metų ir linkiu surasti laiko visiems svarbiems dalykams, darbams bei, svarbiausia, žmonėms:)

2 komentarai:

  1. Smagu buvo būti Jūsų šaunios šeimynėlės Kalėdų Seneliu slapuku :)

    AtsakytiPanaikinti